Gidiyorum!


Akrabalar ziyaret edildi. Otobüs bileti alındı. Sülüs cepte. Valiz hazır. Alkol eşliğinde edilen hoş sohbetler geride kaldı. Kalbimi götürmüyorum, o burda kaldı. Ve şimdi büyük bir boşluktayım. Nasıl doldururum bilmiyorum. Kendimi o kadar değersiz hissediyorumki, hayatımın bundan sonraki kısmında bencilliği bir kenara bırakıp, bu vatan için canımı vermek daha mantıklı geliyor. Hiçbirşey hissetmiyorum. Soğuk ve durağan bir yalnızlık var şimdi. Kelimelere anlam yükleyemiyor ve sanki boşuna konuşuyorum. Bir düşünceye musallat olup, ardından başka bir düşünce içinde boğuluyorum.

Gidiyorum işte.

Hadi kalın sağlıcakla!

2 yorum:

  1. Solid Kid! boşluğunu vatan görevi doldursun ama CAN yerinde kalsın, haydi kendine gel, bitecek ve geri geleceksin! kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı tezkereler solid kardeşim, tüylerim diken diken oldu okurken..

    YanıtlaSil