58. Piyade Er Eğitim Alayı / Burdur

Bugün öğrendim. Pek bi heyecanlandım. Hatta eve gelince ağladım. Çalan şarkıların etkisini gözardı edemem tabi. Çok olmadı blog hayatına gireli ama ara vereceğim sanırım. Zira askerliğim tam 15 ay. Elimden geldiğince girip yazmaya çalışacağım ama biraz şans meselesi. Burdur acemiliğin yapılabileceği en rahat yermiş. Araştırmalarımda bunu gördüm. Ve sanırım 29 günde bitiyormuş Burdur'da yapılan acemilik. Sonra ver elini usta birliği. Ahh ahh bitiremedik üniversiteyi. Şimdi git uzun dönem yap :) Neyse kısmet diyelim. Gideceğim tarih ve görevim henüz açıklanmadı. Kaldıki Burdur'a düştüğümüde askerlik şubesinde çalışan tanıdık sayesinde öğrendim. 25'i gibi gidersin sanırım diyor. Bakalım neler bekliyor bizi. Aslında meşhur bir yerde yapacağım acemiliği. Emre Belözoğlu, İbrahim Kutluay, Ali Güneş ve Hidayet Türkoğlu da Burdur 58. Piyade Er Eğitim Alayında yapmış askerliğini. Yani anlayacağınız. Bedelli askerlik furyasının en gözde mekanı 58. Alay. Ben ordayken hangi ünlüleri görürüm bilmiyorum. Umarım kayda değer birileri denk gelir :)) Diğer detaylar açıklandığında paylaşacağım sizlerle. Hepinizi öpüyorum. Çok pis duygulandım lan ben :))

6 yorum:

  1. askerin kralı blogger'dan çıkar!

    YanıtlaSil
  2. ay herkeş askere gidiyo ya :) hadi bakalım

    YanıtlaSil
  3. hahaha, bi şey olmaz be cem, yüreğine indirme çocuğun..

    sana da en tezinden hayırlı tezkereler dilerim solid kid... :))

    (iyi kız doğmuşuz yahu, dert yok tasa yok :p )

    YanıtlaSil
  4. hayırlı tezkereler efem :)

    babam da acemiliği burdur'da yapmış. hadi yine iyisin.

    YanıtlaSil
  5. Bende 22 sinde teslim oluyorum görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil